УКРАЇНА - ЦЕ ЧИСТА ДЖЕРЕЛЬНА ВОДА, БЕЗКРАЇ ЛАНИ, ЗЕЛЕНІ ЛІСИ УКРАЇНА - ЦЕ ЧИСТА ДЖЕРЕЛЬНА ВОДА, БЕЗКРАЇ ЛАНИ, ЗЕЛЕНІ ЛІСИ УКРАЇНА - ЦЕ ЧИСТА ДЖЕРЕЛЬНА ВОДА, БЕЗКРАЇ ЛАНИ, ЗЕЛЕНІ ЛІСИ ВСЕ ЦЕ ПОТРЕБУЄ НАШОГО ЗАХИСТУ ВЖЕ СЬОГОДНІ - СЕРГІЙ ОРЄХОВ

Гаряча лінія

Відправити в FacebookВідправити в Twitter

Чорне море стало чистіше: вчені виявили зростання водоростей які ростуть тільки в чистій воді

За кілька останніх десятиліть вода в Чорному морі стала чистішою. Дослідники виявили зростання певного виду водоростей, які збільшують свій ріст тільки в чистій воді. За останні десятиліття рівень забруднення Чорного моря знизився. Вчені виявили, що водорості під назвою кокколітофоріди почали активно рости. Саме її зростання дає підстави вважати, що вода стала чистішою.

Цей вид водоростей є одним з небагатьох, здатних до поглинання з земної атмосфери вуглекислого газу
Такі висновки зробили вчені з Російської академії наук. Протягом десятка років вони вивчали акваторію моря, і з радістю виявили, що зростання йде активно. А так як цей вид водоростей є одним з небагатьох, здатних до поглинання з земної атмосфери вуглекислого газу.

Також, зі слів вчених стало відомо, що до середини 80-х років, кількість кокколітофоріди в Чорному морі було мінімальним через інтенсивне використання мінеральних добрив європейськими країнами.

Виявляється в Чорному морі теж можуть виникнути цунамі. Вчені з Інституту обчислювальної математики і математичної геофізики та Інституту обчислювальних технологій розповіли, що дуже важливо зібрати групу фахівців з попередження про їхню появу.

Graham Glasgow Authentic Jersey